oktoober 26, 2017

Turunduskonverents 2017 esinejad ja teemad

tiivipTiivi Püvi – Big Idea Group

Tiivi Püvi on töötanud turunduse valdkonnas viimased 18 aastat. Tiivi kireks on brändide ja kliendikogemuse ehitamine. Varasemalt teinud turundust telekommunikatsioonisektoris ning viinud läbi mitmeid edukaid brändingu projekte. Täna töötab ta turundusstrateegina Big Idea Grupis, aidates klientidele luua terviklikke turunduskommunikatsioonilahendusi ning erinevaid strateegiaid, reklaamistrateegiatest kuni äristrateegiateni välja.

„Läbimõeldud turundamine“
Kuidas tegutseda efektiivselt ja läbimõeldult? Mis on need küsimused, millele tuleb enne tegutsemist vastused leida ning kuidas neid leida?

 

arminArmin Tüll – WSI Online

Armin Tüll on meediaagentuuri WSI Online juhtiv digimeedia strateeg, kes viimased 8 aastat on aidanud Eesti ettevõtetel efektiivsete reklaamidega nende käibeid ja kasumeid suurendada. Eriti hästi tunneb Armin end keskmisest keerukamate meedialahenduste koostamisel ja analüüsimisel. Armin on koolitanud üle 1000 ettevõtja ning olnud külalislektoriks erinevates Eesti ülikoolides.

LinkedIn: https://ee.linkedin.com/in/armintyll

„Digiturunduse 20% tegevustest, mis püüavad 80% klientidest.“
Ettekanne tuleb tänastest trendidest, strateegiatest ja nõuannetest analüütika alalt. Pigem strateegilised (mitte taktikalised) nõuanded. Ehk mida teha, mitte kuidas teha.

 

raintRain Tunger – Restoran Rataskaevu 16

Restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus kaasomanik ja teenindusjuht, kes on muutnud restoranid lühikese ajaga nii kohalike kui väliskülastajate suurteks lemmikuteks. Lisaks Raadio 2 enim järelkuulatud õhtusevööndi “Progressioon” saatejuht ning motivatsiooni kõneleja.

„Klientide prioritiseerimine ja lähenemisstrateegiad.“
Ettekandes esitan oma kogemused ja taipamised seoses südamega teenindusest, mis loob inimesega siira, usaldava ning lojaalse suhte. Kuidas käsitleme oma klienti, kui külalist. Klienditeenindust, kui külalislahkust. Klienditeenindaja rolli, kui inimkonna teenistuses olevat võlurit, kes loob oma pühendumuse, kohalolu, tähelepanu ja professionaalsusega positiivseid elamusi. Kuidas külaliste soovide osas paindlikust üles näidates võidame palju rohkem, kui lihtsalt Ei vastus.

 

siimpSiim Pukk – Glasford International

Olles pikalt müügi valdkonnaga seotud olnud, oskab ta märgata müügikirge, valida õigeid inimesi ja ehitada meeskonda visiooni järgi. Alustades müügiinimesena, on ta sammunud igal müügi astmel kuni tema talenti meeskonna ehitamisel märkasid paljud ning temas nähti väärtust konsultandi, inspiratsioonikõneleja ja koolitajana. Pärast viit aastat tugevat müügitööd, tiimi juhtimist ja värbamist on ta jõudnud tippjuhtideni. Kogemustele ja oskustele tuginedes suudab ta määrata inimesi õigetele positsioonidele ning tänaseks töötab Headhunterina tugevate Skandinaavia juurtega ettevõttes Glasford International Estonia.

 

„Kuidas kliendikohtumisi teadlikult juhtida?“
Ettekannet kuulates saad:

  • Müügiosakonna vaatenurga
  • tulemusliku vestluse struktuuri ülevaate
  • teada, mis aitab Sind ja mis töötab sinu eesmärgi vastu
  • ideid ja tehnikaid
  • Küsimusi esitada

Müügikoolitaja ja inspiratsioonikõneleja Siim Pukk võtab ette pinnapealsest esmapilgust palju sügavama olukorra ettevõtluses – Kuidas kliendikohtumisi teadlikult juhtida?

 

johanneskJohannes Kanter – WINK digiagentuur

WINK digiagentuuri kaasasutaja ja omab üle 8 aasta kogemust turunduse valdkonnas. Koduselt tunneb end SEO, sotsiaalmeedia, Google’i reklaamvõrgustiku, e-maili turunduse ja veebilehtede optimeerimise valdkonnas. Ta on töötanud erinevate startup’idega ning samuti ka suuremate organisatsioonidega nagu Telia ja TTÜ.

„Kuidas müüa rohkem, ilma rohkem müümata.“
EOn olemas tooteid ja brände, mida me tarbime igapäevaselt kaalumata alternatiive ja konkurente. Millised on need ettevõtte omadused, mis mõjuvad klientidele magnetina? Kuidas olla klientide esimene valik ja panna nad Sinu ettevõtet armastama?

 

annaAnna Samarüütel – WSI Online

Anna Samarüütel on WSI Online meediaagentuuri kliendihaldur ja konsultant, kes loob ettevõtetele digitaalse turunduse strateegiad ja rakendab neid tulude maksimeerimise eesmärgil.

„Turunduse automatiseerimine – mis see on ja miks peaks see olema iga turundusinimese igapäevatöö osa“
Selgitame, mis on turunduse automatiseerimine ning milliseid tegevusi aitab see läbimõeldumalt teha ning lihtsustada. Räägime ka kontaktikorjest ning miks on just korrektne kontakibaas üliolulise tähtsusega 2018. aasta mõistes.

 

maarjaHegle Sarapuu – Trinidad Wiseman

Hegle on metoodilise kasutajakogemuse ehk UX disaini ekspert ning ettevõtte Trinidad Wiseman kaasasutaja. Hegle tegeleb igapäevaselt keerukate süsteemide kasutajasõbralikkuse projekteerimisega nii päris, elektroonilises kui ka segatud maailmas.

„Digitoote ja –teenuse loomise lihtsustamise protsess“
Erinevate elektrooniliste kanalite (veebis, mobiilis, tahvlis, e-mailides) tooted ja teenused (koduleht, app jne) on tänapäeva maailma loomulik osa. Mida väiksem on meie toote/teenuse funktsionaalsus, seda lihtsam on seda kasutajatele mugavaks teha. Suurte ning keerukate süsteemide puhul on aga muutujaid väga palju ja projekt kordades keerulisem. Sellises keerukuses jääb tihti kasutaja tähelepanuta ning kasutajakogemusele mõeldakse alles siis kui valminud toode või teenus soovitud ootusi ei täida. Kuidas luua kasutajamugavaid teenuseid ja tooteid professionaalses organisatsioonis ning keerukas süsteemis?

 

jannoJanno Siimar – Velvet Design

Janno Siimar on juba enam kui kümne aasta jooksul vastutanud erinevate veebipõhiste loominguliste projektide visuaalse ja funktsionaalse harmoonia eest, teabe arhitektuuri, visuaalsete identiteetide ja teenindusmudelite kujundamise eest. Brändide loomisel seob
lõpptarbija, sidusrühmad ja brändivajadused üksteisega selliselt, et tulemus oleks rõõmuks ja kasumiks.

„Kuidas arendada eristuvat toodet või teenust?“
Toodete disainimisel ja arendamisel on oluline roll klienditarbimisest lähtuvalt luua väärtust nii visuaalselt kui ka funktsionaalselt ning sealjuures eristudes. Protsess vajab süvenemist, panustamist ja analüüsi. Millest alustada ja millele toetuda, et sünniksid väärtust pakkuvad tooted?